Dlaczego stworzyłam blog o Wacławie Gnoińskim i jego rodzinie?

Przede wszystkim stworzenie bloga o swoim przodku jest warunkiem uczestnictwa w projekcie "Following our grandpas stories" realizowanego przy Gminnym Ośrodku Kultury w Dywitach. Osobiście uważam to za bardzo ciekawy pomysł, gdyż utworzenie takowego bloga jest nie tylko symbolem pamięci o własnych korzeniach, ale również wyrazem szacunku, jaki powinniśmy okazywać członkom naszych rodzin, zarówno tym żyjącym, jak i tym, których nie ma już pośród nas.
Ja zdecydowałam się przedstawić Wam historię mojego pradziadka, Wacława Gnoińskiego. Chociaż niestety nie miałam okazji poznać go osobiście, to na podstawie opowieści rodzinnych wywnioskowałam, że był on człowiekiem ambitnym, uczciwym, sprawiedliwym, wrażliwym na cudzą krzywdę, który przede wszystkim dbał o dobro rodziny oraz ojczyzny, a na końcu myślał dopiero o sobie. Zapraszam wszystkich do przeczytania historii człowieka, który mógłby stać się wzorem dla niejednej współcześnie żyjącej osoby... Miłej lektury;)

Brak komentarzy: